Код ЄДРПОУ

01975235

ЦРА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ

Директор
Гольчук Олексій Михайлович
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Статус компанії: припинено
    Комунальне підприємство
    Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування
    Анульоване свідоцтво ПДВ № 019752303075 станом на

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР

    19 грудня 2024 р. о 01:30

    Повна назва

    ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ

    Адреса

    45500, Україна, Локачинський р-н, Волинська обл., селище міського типу Локачі, вулиця 1 Травня, будинок, 8

    Дата заснування
    Код ЄДРПОУ

    01975235

    Основний вид діяльності

    52.31.0 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами

    Керівники з обмеженнями
    Керівники
    Власники
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Історія змін реєстраційної інформації

    Історія змін реєстраційної інформації
    ДатаЗмінаБулоСтало
    Увійдіть для отримання дати останніх змінЗмінилась назваЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ
    Змінився керівникГольчук Олексій Михайлович
    Змінився станПрипинено

    Реквізити компанії ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ

    Переглянути повну інформацію про юридичну особу ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ. Дата реєстрації ЦРА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ — 09.11.1995. На данний момент директором підприємства є — Гольчук Олексій Михайлович. Юрідична адреса підприємства ЦРА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ: Україна, 45500, Волинська обл., Локачинський р-н, селище міського типу Локачі, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ, будинок 8. Основний вид діяльності (КВЕД) — 52.31.0 РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ТОВАРАМИ. Номер свідоцтва платника ПДВ компанії ЦРА №31 ЛОКАЧИНСЬКОГО РАЙОНУ - 019752303075

    ТОВ «АПТЕКА», КП «ХМІЛЬНИКФАРМ», ПРАТ «ТУЛЬЧИНСЬКА ЦРА №90», КЦРА, ЦРА №6, ДЦРА№33 ЛЮБЕШІВСЬКОГО РАЙОНУ