Код ЄДРПОУ

26476036

ВГО «НООСФЕРА»

Директор
Зур'ян Олег Володимирович
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР

    19 грудня 2024 р. о 01:30

    Повна назва

    ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «НООСФЕРА»

    Адреса

    04114, Україна, місто Київ, вулиця Автозаводська, будинок, 78

    Телефон

    +380 (44) 229-04-47

    Дата заснування
    Код ЄДРПОУ

    26476036

    Керівники
    Власники
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Реквізити компанії ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «НООСФЕРА»

    Ознайомимося з повною інформацією про юридичну особу ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «НООСФЕРА». Дата реєстрації ВГО "НООСФЕРА" відбулась — 22.12.2003. На данний момент директором підприємства є — Зур'ян Олег Володимирович. Підприємство має юридичну адресу: Україна, 04114, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВТОЗАВОДСЬКА, будинок 78. Головний вид діяльності компанії — 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.

    Компанії за класом «Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у.» та найбільшим виторгом

    1. ГО «МЕЛІТА»
    2. ВГО «КСУ» , КСУ
    3. ГО «МЕДИЧНИЙ РУХ „БУДЬ ЯК НІНА“»
    4. ТЧХУ
    5. ГО «КРАСНОЇЛЬСЬКА МАЛАНКА»
    6. ГО «68 БРИГАДА 3 БАТ»
    7. ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН БЛА­ГО­ДІЙ­НИ­ЦЬКО­ГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ І ТРУДОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ АФГАНСЬКОЇ ВІЙНИ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
    8. ГО «СМ ТА ВВК»
    9. ГО «УАІ АТО»
    10. ГО «ПРОСТІР РОЗВИТКУ ГРОМАД»
    ІВЕ НАН УКРАЇНИ, ПЕРВИННА ПРОФСПІЛКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ БІ­ЛО­ЦЕР­КІВ­СЬКОЇ РЕМОНТНО-ЖИТЛОВО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НОЇ ДІЛЬНИЦІ № 10, БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД „БІЛИЙ СЛОН“», ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «УКРТЕХНОФОС» В М. КИЇВ, ВБФ ІМ. П. КАЛ­НИ­ШЕВ­СЬКО­ГО, МГО «ЛІГА ФАР­МА­ЦЕВ­ТИ­ЧНО­ГО МАРКЕТИНГУ»