Код ЄДРПОУ

34846917

ПП «КОМПАНІЯ „ГРАЦВЄТ-СХІД“»

Директор
Йова Андрій Володимирович
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Юридична особа зареєстрована на території: тимчасово окупованій.
    Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування
    Анульоване свідоцтво ПДВ № 348469112111 станом на

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР

    19 грудня 2024 р. о 01:30

    Повна назва

    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПАНІЯ „ГРАЦВЄТ-СХІД“»

    Адреса

    91002, Україна, Луганська обл., місто Луганськ, вулиця Братів Махових, будинок, 2у

    Дата заснування
    Код ЄДРПОУ

    34846917

    Статутний капітал
    500 ₴
    Основний вид діяльності

    51.90.0 Інші види оптової торгівлі

    Інші види діяльності

    ОПТОВА ТОРГІВЛЯ ЕЛЕКТРОПОБУТОВИМИ ПРИЛАДАМИ, ОПТОВА ТОРГІВЛЯ ПАЛИВОМ, ОПТОВА ТОРГІВЛЯ ДЕРЕВИНОЮ, ОПТОВА ТОРГІВЛЯ БУДІВЕЛЬНИМИ МАТЕРІАЛАМИ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ В НЕСПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МАГАЗИНАХ БЕЗ ПЕРЕВАГИ ПРОДОВОЛЬЧОГО АСОРТИМЕНТУ

    Керівники
    Власники
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Реквізити компанії ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПАНІЯ „ГРАЦВЄТ-СХІД“»

    Давайте оглянемо детальну інформацію про юридичну особу ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПАНІЯ „ГРАЦВЄТ-СХІД“». Юрособа ПП "КОМПАНІЯ "ГРАЦВЄТ-СХІД" зареєстрована — 22.03.2007. Статутний капітал підприємства дорівнює 500 ₴ гривень. Директор підприємства — Йова Андрій Володимирович. Підприємство має юридичну адресу: Україна, 91002, Луганська обл., місто Луганськ, ВУЛИЦЯ БРАТІВ МАХОВИХ, будинок 2У. Основний КВЕД контрагента ПП "КОМПАНІЯ "ГРАЦВЄТ-СХІД" — 51.90.0 ІНШІ ВИДИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ. Індивідуальний податковий номер платника ПДВ - 348469112111

    ПЕРВИННА ПРОФСПІЛКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБ­ЧИ­СЛЮ­ВАЛЬ­НО­ГО ЦЕНТРУ, ПРО­ФОР­ГА­НІ­ЗА­ЦІЯ УМТП, ППО ВП ''РО­ВЕНЬ­КІВ­СЬКЕ ВТУ'', ПП «КФ „РАЙСІНГ-РЕГІОН“», УЧНІВСЬКА ПРОФСПІЛКА РПГЛ, ПРО­ФОР­ГА­НІ­ЗА­ЦІЯ УКК