Код ЄДРПОУ
41299867
ТОВ «3Д АТЕЛЬЄ»
- Директор
- Денисенко Олександр Валерійович
Опендатабот для телефону
Реєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
19 грудня 2024 р. о 01:30
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д АТЕЛЬЄ»
- Адреса
04116, Україна, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок, 1б
- Телефон
- Дата заснування
- Директор
- Денисенко Олександр Валерійович
- Код ЄДРПОУ
41299867
- Статутний капітал
- 2 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 20.16 Виробництво пластмас у первинних формах
- Інші види діяльності
Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, Спеціалізована діяльність із дизайну, Виробництво будівельних виробів із пластмас, Виробництво тари з пластмас, Виробництво плит, листів, труб і профілів із пластмас, Виробництво інших гумових виробів, Виробництво легких металевих паковань, Виробництво сталевих бочок і подібних контейнерів, Виробництво виробів із дроту, ланцюгів і пружин, Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у., Неспеціалізована оптова торгівля, Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням, Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах, Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, Виробництво інших виробів із пластмас
- Керівники
Денисенко Олександр Валерійович
керівник
- Власники
- Денисенко Олександр Валерійович
Засновник
1 000 ₴50% - Чурик Євген Володимирович
Засновник
1 000 ₴50% КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ЧУРИК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ, УКРАЇНА , ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ МІСТО БАХМУТ ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ БУДИНОК 27 КВАРТИРА 8,
Засновник
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ДЕНИСЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ, УКРАЇНА , ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ МІСТО ДРУЖКІВКА ВУЛИЦЯ Ф. ЕНГЕЛЬСА БУДИНОК 106 КВАРТИРА 79,
Засновник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів
Фінансова звітність
2020 | |
---|---|
Дохід | — |
Чистий прибуток | — |
Активи | 8 200 ₴ |
Зобов'язання | — |
Кількість працівників | — |