Код ЄДРПОУ
41513481
ТОВ «ОКТАВЕСТ ІНВЕСТМЕНТ»
- Директор
- Кошар Світлана Вікторівна
Опендатабот для телефону
Реєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
19 грудня 2024 р. о 01:30
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОКТАВЕСТ ІНВЕСТМЕНТ»
- Назва англійською мовою
''OKTAVEST INVESTMENT'' LIMITED LIABILITY COMPANY
- Адреса
09230, Україна, Київська обл., місто Ржищів, вулиця Соборна, будинок, 37, квартира, 5
- Телефон
- Дата заснування
- Директор
- Кошар Світлана Вікторівна
- Код ЄДРПОУ
41513481
- Статутний капітал
- 500 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 47.22 Роздрібна торгівля м'ясом і м'ясними продуктами в спеціалізованих магазинах
- Інші види діяльності
Діяльність у сфері права, Комп'ютерне програмування, Видання іншого програмного забезпечення, Оброблення та видалення безпечних відходів, Виробництво добрив і азотних сполук, Виробництво готових кормів для домашніх тварин, Перероблення молока, виробництво масла та сиру, Виробництво м'яса свійської птиці, Виробництво м'яса, Розведення інших тварин, Розведення свійської птиці, Розведення овець і кіз, Розведення великої рогатої худоби молочних порід, Вирощування інших однорічних і дворічних культур, Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами, Оптова торгівля живими тваринами, Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах
- Керівники
Кошар Світлана Вікторівна
керівник
- Власники
- Кошар Світлана Вікторівна Україна
Засновник
500 000 ₴100% КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - КОШАР СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА - 09230, КИЇВСЬКА ОБЛ. , МІСТО РЖИЩІВ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, БУДИНОК 37, КВАРТИРА 5.
Засновник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів
Фінансові показники
2023 | 2022 | 2020 | |
---|---|---|---|
Дохід | — | — | — |
Чистий прибуток | — | — | -28 400 ₴ |
Активи | — | — | — |
Зобов'язання | 435 100 ₴ | 435 100 ₴ | — |
Кількість працівників | 2 | 2 | — |