Код ЄДРПОУ
44559691
ТОВ «ДІНАС ТОРГ»
- Директор
- Косовцев Олександр Юрійович
Опендатабот для телефону
Реєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
19 грудня 2024 р. о 01:30
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІНАС ТОРГ»
- Адреса
62433, Україна, Харківський р-н, Харківська обл., місто Люботин, вулиця Мельнична, будинок, 32
- Дата заснування
- Директор
- Косовцев Олександр Юрійович
- Код ЄДРПОУ
44559691
- Статутний капітал
- 5 000 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 46.34 Оптова торгівля напоями
- Інші види діяльності
Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням, Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, Неспеціалізована оптова торгівля, Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах, Вантажний автомобільний транспорт, Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у., Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, Діяльність у сфері права, Консультування з питань комерційної діяльності й керування, Спеціалізована діяльність із дизайну, Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.
- Керівники з обмеженнями
Косовцев Олександр Юрійович
керівник
без обмежень
Косовцев Олександр Юрійович
представник
Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо, Подавати документи для державної реєстрації від імені юридичної особи
- Власники
- Косовцев Олександр Юрійович Україна
Засновник
5 000 000 ₴100% - Косовцев Олександр Юрійович Україна
Кінцевий бенефіціарний власник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів
Фінансова звітність
2023 | 2022 | |
---|---|---|
Дохід | 5 995 200 ₴ | 4 958 900 ₴ |
Чистий прибуток | 1 300 ₴ | 3 900 ₴ |
Активи | 15 243 500 ₴ | 19 337 300 ₴ |
Зобов'язання | 10 232 800 ₴ | 14 325 900 ₴ |
Кількість працівників | 2 | 3 |