Код ЄДРПОУ
44569872
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕ»
- Директор
- Дуркач Іван Васильович
Опендатабот для телефону
Реєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
19 грудня 2024 р. о 01:30
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕ»
- Адреса
77300, Україна, Калуський р-н, Івано-Франківська обл., місто Калуш, площа Героїв, будинок, 14
- Пошта
- tov2021he@gmail.com
- Телефон
- Дата заснування
- Директор
- Дуркач Іван Васильович
- Код ЄДРПОУ
44569872
- Статутний капітал
- 22 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
- Інші види діяльності
Вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників, Вирощування пряних, ароматичних і лікарських культур, Змішане сільське господарство, Допоміжна діяльність у рослинництві, Організація будівництва будівель, Будівництво житлових і нежитлових будівель, Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, Будівництво інших споруд, н.в.і.у., Підготовчі роботи на будівельному майданчику, Інші будівельно-монтажні роботи, Інші роботи із завершення будівництва, Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність, Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у., Діяльність агентств працевлаштування, Надання інших послуг бронювання та пов'язана з цим діяльність, Комплексне обслуговування об'єктів, Надання ландшафтних послуг
- Керівники з обмеженнями
Дуркач Іван Васильович
керівник
ВИКОНУЄ ОБОВ'ЯЗКИ ДИРЕКТОРА НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ БЕЗ УКЛАДЕННЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ
- Власники
- Дуркач Іван Васильович
Засновник
22 000 ₴100% - Дуркач Іван Васильович
Кінцевий бенефіціарний власник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів
Фінансова звітність
2023 | 2022 | |
---|---|---|
Дохід | 388 400 ₴ | 232 700 ₴ |
Чистий прибуток | 600 ₴ | 1 100 ₴ |
Активи | 1 700 ₴ | 5 700 ₴ |
Зобов'язання | — | 4 600 ₴ |
Кількість працівників | 0 | 0 |